تور شانگهاي, تور چين, تور لحظه آخري شانگهاي تور شانگهاي, تور چين, تور لحظه آخري شانگهاي .

تور شانگهاي, تور چين, تور لحظه آخري شانگهاي

بهترين مراكز خريد شانگهاي

مراكز خريد شانگهاي

۱) شانگهاي آي اف سي مال

نام كامل اين مركز خريد ( international finance center ) به معناي مركز تجاري بين المللي مي باشد، آي اف سي مال شانگهاي ۶ طبقه ، پاركينگ و سرويس هاي بهداشتي بسيار تميز دارد، همه ي فضاي اين مركز خريد براي افراد معلول مناسب سازي شده است، از ديگر ويژگي هاي اين مال آن است كه در جاي جاي آن مي توانيد خوراكي هاي ميان وعده اي و اسنك خريداري نماييد و از طعم هاي چيني لذت ببريد.

اين مكان محيطي آرام و زيبا دارد و از نظر ظاهري هم بسيار لوكس است و به راحتي مي توانيد در آن به خريد و گردش بپردازيد ، در اغلب مواقع محيط آي اف سي با تزئينات زيباسازي شده اند .

اما از نظر كالاهايي كه در اين مركز خريد هستند بايد بگوييم كالاهاي لوكس و مارك هاي بين المللي اينجا عرضه مي شود ، پس اگر به دنبال كالاهاي باكيفيت و مارك هستيد اين مركز مخصوص شماست، اين مركز خريد از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز مي باشد.

۲ ) پلازا۶۶

پلازا ۶۶ ( Plaza 66 ) نام يكي از برترين و بزرگ ترين مراكز خريد شانگهاي است. پلازا ۶۶ در واقع يك مجتمع تجاري اداري است كه علاوه بر مركز خريد دو آسمان خراش هم دارد، پلازا ۶۶ طبقه دارد و بلندترين ساختمان منطقه ي پاكسي ( Puxi ) چين است.

بسياري از برند هاي فشن و معروف جهاني در اين مركز خريد حضور دارند و دليلشان اين است كه پلازا ۶۶ را گل سرسبد مراكز خريد شانگهاي مي دانند، با فاصله هاي زماني كوتاه در پلازا ۶۶ نمايش هاي فشن برپا مي شود و شما مي توانيد كار دستان خياطان بزرگ و مطرح جهان را از اين مركز خريداري نماييد.

ساعت سرويس دهي اين مركز از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب مي باشد.

۳ ) فروشگاه جييو گوآنگ

فروشگاه جييو گوانگ ( Jiu Guang Department Store ) يكي از مراكز خريد برتر بين المللي شانگهاي است و مارك هاي اصلي و جهاني كالاها از جمله باربري ( Burberry ) ، تيفاني ( Tiffany ) ، اينس بي ( Agnes’B ) ، بالي ( Bally ) ، سلين ( Celine ) و ديگر برند ها را ددر خود جاي داده است.

به شما پيشنهاد مي كنيم اسنك بار و سوپرماركت و تنقلات فروشي هاي طبقات زيرين اين فروشگاه را از دست ندهيد، از برترين نكات اين فروشگاه دسترسي آسان به آن است و مي توانيد از خط ۲ و ۷ مترو براي رسيدن به جييو گوآنگ استفاده كنيد، اين فروشگاه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز مي باشد.

۴ ) تايمز اسكوئر

تايمز اسكوئر ( The Times Square ) از نظر معماري و مهندسي سبكي اروپايي دارد و توسط معماري معروف كه شهرت جهاني دارد و از طراحان پاناما مي باشد ساخته شده است ، ساده و زيبا ؛ اما از نظر رتبه نسبت به مراكز خريد ديگر شانگهاي معمولي است و كالاهاي خيلي لوكس در آن ديده نمي شود.

اين مركز ۷ طبقه است و هر طبقه بيش از ۱۰۰ فروشگاه و در مجموع ۲ طبقه پاركينگ دارد.

رسيدن به اين مركز خريد كار زياد دشواري نيست بايد مترو خطر ۹ را سوار و در ايستكاه جاده ي شانگهاي ( Shangcheng Road ) پياده شويد و از خروجي يك به اين فروشگاه برسيد، ساعت ارائه ي خدمات اين فروشگاه ۱۰ صبح تا ۱۰ شب مي باشد.

۵ ) فروشگاه سوپر برند

مركز خريد سوپر برند ( Super Brand Mall ) بسيار عظيم است و هزاران فروشگاه در ۱۳ طبقه ي مجزا دارد و هرچه بخواهيد در آن پيدا مي شود، سوپر برند مال ۷۰ رستوران مختلف و كافي شاپ را در خود جاي داده است.

اين فروشگاه يكي از قديمي ترين و درعين حال بهترين مراكز خريد شانگهاي است به همين دليل روزانه ميليون ها بازديدكننده را به خود جلب مي كند به شما پيشنهاد مي كنيم اگر به شانگهاي سفر مي كنيد به هيچ عنوان سوپر برند مال را از دست ندهيد.

اين مجتمع تجاري پر از سرگرمي و تفريح است و در عين حال در سراسر شانگهاي معروف است به همين دليل رفتن به آن هم زياد دشوار نيست بايد خط ۲ مترو را سوار شويد و در ايستگاه لوجيازويي ( Lujiazui ) پياده شويد.


۶ ) گرند گيت وي

مركز خريد گرند گيت وي ( Grand Gateway ) شامل يك ساختمان اصلي و دو آسمان خراش در دو سمتش مي باشد، اين مركز خريد هم از پربازديد ترين مراكز شانگهاي است و هنگام شب وقتي چراغ هايش روشن مي شود بسيار تماشايي است.

اين مركز خريد تحت نظر ۶ برند و صاحب اصلي مي باشد كه هر يك از اين ۶ برند صدها فروشگاه مختلف دارند گرند گيت وي يك فروشگاه سوپر ماركت مانند هم در زيرزمينش دارد كه بازديدكنندگان زيادي را به خود جلب مي كند.

اين فروشگاه بيشتر مورد استفاده ي ساكنان چين است و قيمت هايي ارزان تر از مراكز خريد ديگر شانگهاي دارد.

براي رفتن به گرند گيت وي بايد از خط ۹ مترو استفاده كنيد و در ايستگاه اوجياهي ( Xujiahui ) پياده شويد و از خروجي ۱۹ هم خارج شويد.

۷ ) ميلانگ ژني ايستان

مركز خريد مي لانگ ژني ايستان ( Mei Long Zhen Iestan ) دومين بزرگترين شعبه ي فروشگاه هاي زنجيره اي ايستان در شانگهاي است ، همه ي كالاهاي اين مركز خريد با كيفيت عالي و تضمين شده هستند و از مراكزي است كه شما مي توانيد بهترين كالاها را كه از چين توقع خريد آن ها را داريد پيدا كنيد.

فروشگاه هاي ايستان در سراسر چين، ژاپن و شرق آسيا شعبه دارد مثل : بانكوك، جينان، پنوم پن، كائوسيونگ، كوالالامپور، سلانگور، سنگاپور و …

براي رسيدن به مركز خريد مي لانگ ژني ايستان بايد از خط ۲ مترو استفاده كنيد و در ايستگاه نانجينگ ( Nanjing ) پياده شويد ، خوب است بدانيد اين فرشگاه به ژاپني ها تعلق دارد و ساعت بازديد از آن ۱۰ صبح تا ۹:۳۰ شب مي باشد.

۸ ) سيتيك

مركز خريد سيتيك ( Citic ) بسيار بزرگ، جادار و درخشان است، در اين فروشگاه برند هاي اسپريت ( Esprit ) و آلفرد دان هيل ( Alfred Dunhill ) حضور دارند و كالاهايي از جمله كيف و كفش و لوازم صوتي و تصويري و لباس در طبقات بالا ارائه داده مي شود، طبقه ي همكف اين مركز خريد هم بانك و دستگاه هاي خودپرداز وجود دارند.

اين مركز و مركز خريد وستگيت مال ( Westgate Mall ) يك سقف واحد دارند و برخي اين دو مركز خريد را باهم اشتباه مي گيرند.

اين مركز خريد از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز مي باشد.

براي رسيدن به اين مركز خريد زيبا بايد از خط ۲ مترو استفاده كنيد و در ايستگاه نانجينگ ( Nanjing Road ) پياده شويد.

۹ ) وستگيت مال

فروشگاه ( Westgate Mall ) مال مركز خريدي بسيار بزرگ و عظيم است كه هميشه به دليل سقف مشتركي كه با مركز خريد سيتيك دارد جزئي از اين مركز بحساب آمده است اما وستگيت مال يك مركز خريد جداگانه است و تمركز كالاهاي آن روي كيف، كفش و پوشاك زنانه است، البته اين مركز خريد فروشگاه هاي سوپر ماركت مانند و مركبات فروشي هم دارد.

در اين مجتمع تجاري سينما و رستوران هم وجود دارد، در مجموع اين فروشگاه ۱۰ طبقه است و يك طبقه هم در زير آن وجود دارد.

۱۰ ) هنگ كنگ پلازاي شانگهاي

مجتمع تجاري هنگ كنگ پلازا ( Hong Kong Plaza ) در واقع چند ساختمان مختلف است و هر كدارم از ساختمان ها كاربري هاي مختلفي دارند مثل هتل و شركت هاي تجاري.

اما مركز خريد هنگ كنگ پلازاي شانگهاي محيطي بسيار تميز و زيبا دارد و كالاها ي ارائه شده در آن هم قيمت هاي معمولي و هم گران قيمت و با كيفيت هاي متفاوت وجود دارد، اين مركز خريد همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز مي باشد و مي توانيد از خدمات آن استفاده كنيد.

از لحاظ دسترسي اين مجتمع تجاري بسيار خوب است و كافي است سوار مترو و خط ۱ شويد و در ايستگاه خيابان جنوبي هوآنگ پي ( South Huang Pi Road ) از مترو پياده شويد.


برچسب: 10 مركز خريد برتر شانگهاي، بهترين مراكز خريد شانگهاي، تور شانگهاي با نرخ ويژه، تور مسافرتي شانگهاي، مركز خريد ارزان شانگهاي، ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ساعت: ۰۵:۴۹:۲۳ توسط:afsaneh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :