تور شانگهاي, تور چين, تور لحظه آخري شانگهاي تور شانگهاي, تور چين, تور لحظه آخري شانگهاي .

تور شانگهاي, تور چين, تور لحظه آخري شانگهاي

سامانه ايران امير بهترين روش رزرو بليط اتوبوس

خريد و رزرو آنلاين بليط اتوبوس با ايران امير iranamir.com
http://iranamir.com/images/iran-amir-03.jpg

هر روشي را كه براي مسافرت انتخاب كنيم نياز به برنامه‌ريزي قبلي دارد تا با خيال راحت در زمان مورد نظر آسوده خاطر به مقصد مورد نظر خود سفر كنيم.

 براي مسافرت روش‌هاي متعددي وجود دارد و هر كدام ويژگي‌هاي خودش را دارد، امروز ما مي‌خواهيم در مورد سفر با اتوبوس و برنامه‌ريزي براي تهيه بليط آن صحبت كنيم و بهترين و ساده‌ترين روش را به شما معرفي كنيم تا بدون نگراني بتوانيد با بهترين اتوبوس و با پرداخت كمترين هزينه به مقصد خود برسيد.

متاسفانه در مورد خريد بليط اتوبوس هميشه مشكلاتي وجود داشته است كه همه ما با آن‌ها برخورد داشته‌ايم. وجود نداشتن امكانات مناسب براي رزرو بليط قبل از تعطيلات، امكان انتخاب اتوبوس خوب با امكانات مناسب از بهترين شركت و ساير مشكلات هميشه باعث ناراحتي ما شده است.

اما خوشبختانه سامانه ايران امير بهترين روش رزرو بليط اتوبوس بين شهري را ارايه كرده است كه كار را راحت كرده و مي‌توانيم با خيال راحت براي سفرهاي خود برنامه‌ريزي كنيم.

وارد وب سايت iranamir.com شويد، به راحتي مسير مبدا و مقصد خود را انتخاب كنيد، بليط را با مناسب‌ترين قيمت از بهترين شركت اتوبوس‌راني انتخاب كنيد، صندلي موردنظر خود را در يك اتوبوس عالي انتخاب كنيد و به‌صورت اينترنتي هزينه آن را پرداخت كنيد. خوب به همين سادگي كار تمام شد و مي‌توانيد به بقيه كارهاي خود برسيد!

ويژگي‌هاي وب‌سايت iranamir.com
سهولت در پروسه خريد اينترنتي بليط اتوبوس بين شهري و آسان بودن استفاده از وب‌سايت، امكان مشاهده وب‌سايت و خريد آنلاين بليط با موبايل و تبلت، امكان انتخاب بهترين قيمت، امكانات انتخاب نوع اتوبوس مثل vip ، تخت شو، معمولي، انتخاب تاريخ و ساعت حركت مورد نظر مسافر، امكان انتخاب صندلي با مشاهده شماي داخلي اتوبوس(بسيار سريع و آسان)، استفاده از تخفيف‌هاي شركت‌هاي مسافربري وامكان مقايسه شركت‌هاي مسافربري و انتخاب بهترين گزينه براي مسافر از ويژگي‌هاي اين وب‌سايت است.

تمام شركت‌هاي مسافربري كه در سايت http://iranamir.com موجود هستند، از شركت‌هاي مسافربري معتبر تاييد شده است: از جمله سيرو سفر، همسفر، رويال سفر، ايران پيما، مهين نور آريا، تعاوني ٧ عدل، ايران پبمان و ايمن سفر.

تمام قوانين و شرايط خريد اينترنتي بليط اتوبوس دقيقا مانندخريد بليط در پايانه‌هاي مسافربري بوده و تمامي قوانيني كه در بليط معمولي صدق مي‌كند درخريد آنلاين بليط نيز صدق مي‌كند.

در تمام پايانه‌هاي مسافربري نماينده سازمان حمل و نقل حضور دارد و در صورت بروز هرگونه مشكل بررسي‌هاي لازم به عمل مي‌آيد.

سايت اين سامانه در مناسبت‌هاي خاص قرعه‌كشي با جوايز ارزنده براي تمام خريداران بليط اتوبوس در سراسر ايران اعم از خريداران حضوري و اينترنتي برگزار مي‌كند .

سامانه ايران امير با بيش از چند سال تجربه در اين حوزه، كيفيت سفر شما را تضمين مي‌كند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۰۴:۵۲ توسط:afsaneh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :